Ben jij een geboren multitasker, heb jij een positieve mindset en kan jij jongleren met administratieve taken? Dan zijn wij bij BESTSELLER op zoek naar jou!
Met jouw hands-on mentaliteit en organisatorisch inzicht weet je van aanpakken en behoud je vlot het overzicht over je gevarieerd takenpakket. Hou je bovendien nog eens van mode en ben je vlot drietalig? Lees dan zeker verder, want dan ben jij de geknipte persoon voor ons team.
In welk team kom jij terecht?
Je maakt onderdeel uit van het supportteam van 10 enthousiaste collega's dat de dagelijkse organisatie van het ‘retail’ en ‘wholesale’ netwerk in de BELUX op zich neemt. Als Office Assistant rapporteer je aan de Facility & Operational Team Leader en werk je nauw samen met de collega’s van Finance, Facility, Real Estate en de organisaties van onze verschillende merken.
Op kantoor staan je collega’s voor je klaar en is de sfeer op de werkvloer informeel. We overleggen dagelijks om te zorgen dat alles blijft draaien. We openen regelmatig nieuwe winkels, we vergroten, verhuizen, optimaliseren, heronderhandelen, … en daarom hebben we jou nodig om ons hierbij te ondersteunen.
Hoe ga jij je job als Office Assistant ownen?
Het beheren van diverse administratieve taken is jouw domein waarbij je de Facility afdeling in allerlei zaken ondersteunt. Jij wordt de spin in het administratieve web om ervoor te zorgen dat alles op wieltjes loopt.
Je neemt ownership over verschillende taken, variërend van het verwerken van inkomende en uitgaande correspondentie, e-mails en telefoongesprekken tot het coördineren van facilitaire zaken zoals het beheer van bestellingen voor onze retail shops. Dit omvat ook het opvolgen van verzekeringskwesties, meterstanden van de energieën in onze winkels en de administratieve opvolging van alle aspecten van het wagenpark.
Bovendien draag je de verantwoordelijkheid voor het verzamelen en verwerken van gegevens in verschillende systemen en databases met betrekking tot het wagenpark, Facility & Finance. Ook houd je het real estate programma (Service Now) up-to-date en ben je betrokken bij het uitvoeren van algemene administratieve taken ter ondersteuning van het team.
Ten slotte behoud je een overzicht van alle contracten en zorg je ervoor dat deze tijdig worden getekend, geregistreerd en geklasseerd, ter ondersteuning van de Real Estate Manager.
Wat heb jij nodig om deze job te ownen?
Nog meer voordelen:
Manon Coppens
032415680
bsb-hr@bestseller.com